Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak imdi internet üzerinde var olmayan firmaların kâr potansiyelleri salt birkaç müşterisi ve yaklaşan çevresi ile sınırlı. Bu fikir bile, şirket rehberlerine kaydı olan da olmayan da hemfikir. En küçük ilçe, kasaba hatta inanması rahatsızlık fakat köylerin dahi esnafını tanıttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan arama motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, biraşkın firmanın web sitesi ile karşılaşacağınızdan emin olabilirsiniz.
Bu denli genişlik ve talebin kalın olduğu ortamlarda, satıcı şu demek oluyor ki şirket – düzenıcı şu demek oluyor ki alıcı sağlam partner bir noktada kavuşmak isteyeceklerdir. Bu partner noktalar içinde, en uz dalgalı şirket rehberleridir.
Günümüzde biraşkın şirket rehberi, öncelikle mevzii şu demek oluyor ki daha mahdut alanlarda özen vermekte. Sebebi ise, rehberin erek kitlesine çok daha basitçe biçimde ulaşabilir olması. Yani, bugün mevzii bir şirket rehberi harismış olsanız, şuan ilçenizin varsa düzenleme sanayi ya da kâr merkezlerine bizzat şık ziyaretler ile biraşkın eşya alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kazanç elde etmeyi düşünen girişimciler bâtınin bile, enikonu yeğleme edilen bir rehber türü olmasının sebebi bile şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi