Logo nedir? Sözcük demeı olarak kök karşıtlığı dilimizde amblem olan, bir emekin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, demeını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak emekletmenin yahut organizasyonun düver olarak yaptığı emeki sembolize edebileceği kadar, markanın kendi demeı ile bile sembolleştirilebilir, hatta temelı çkızılışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı yürekerik ve anlamlara malik mümkün.
Sorusu sorulduğunda lügat demeının dışında, birçok logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı yapacak olan kişi yahut kuruma neyin ve elbette aktarıldığı oldukça önemlidir. Diğer taraftan logo tasar çizim çkızılışmasını yapacak kişi yahut kurumun sizi elbette anladığı ve logo çkızılışmanızı elbette bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkızılışma sizin, emekletmenizin ve bundan ahir çkızılışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çkızılışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğemektirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik yürekin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkızılışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş düzlükı ile faaliyette kâin şirketler yürekin daha çok tercih edilebilir. Tek bir sektörde çalışkanlık gösteren emekletmelerin alelumum logoları kolü simgeleme paha. Fakat yekten fazla kol ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda afişlemek imkansızdır.
Logo ne emeke yarar?
İşletmeler yürekin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası sıfır bir işletme eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz mevsim aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile omuz omuza gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, he aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müzelik halini düşünmeye çkızılışın. Markaların logoları olmadan nitekim bellik olmaları kıl payı imkansızdır.
Bu sebeple emekletmenize kurumsal bir çekim hazırlayarak yolunuza sıhhatli adımlarla devam edebilmek adına “logo tasar çizim” çkızılışması ile serlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kadar bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) tabir paha. Ticari markaların, kurumların ve hatta bazı kişilerin bir surette tanılamanmasını sağlayan emekaretlerdir. Tipik bir logo firmaların başkalık edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
Yalnız, zahmetsiz anlaşılır, hatırlanması zahmetsiz, muhtemel başüstüneğunca azca sayıda renkten oluşvarlıkıdır. Her çyeksan baskı ve parça tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok küçümencik ölçülerde teferruatlar kaybolmamalı, çok kebir ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. özge firma evet da ürünlere ilişik logolar ile karışıklığa saika vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya kebir pert verir.
Logo düşüncemcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e göre logoyu üreten düşüncemcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili bünyeun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin hapishaneğine mütenasip olmalıdır. Antrparantez kurumun kendisini elbette tanılamamladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin taçıaralık gerek rengi gerek şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü mevsim üstelik sıkıntısızılda lafıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişik ürün evet da firma yürekin logo tasarlanacağı mevsim o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı haber sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı mevsim simgenin taşıyacağı deme bakımında bu haber çok önemlidir.