Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere bakılırsa gestaltlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun şehir analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize ulamak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve ilişki alanları gibi değmeslekkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meslekletmeniz bağırsakin farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faziletli etkinliği, akla yatkın maliyette suni zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı trampa bihakkın inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin mazi plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle alay malay daha çok “ne istersem onu düzenırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı sınır koca rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Vukuf ve muhabere teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değin iş süreçlerini değmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin kovuşturulma fail yıllarda internet şehir çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası cereyan etmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir tanıtma kartı başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir sermaye elan var, o da şu: Web tasavvur ve yazılım çdüzenışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan yatırımın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı altında başlayıp şirketin asıl finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birfena projenin dakika içinde üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da özge bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sakır sakır katınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine demetlı. şu demek oluyor ki sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, ahir matlup geriları vermemektedir.